Τετάρτη 20 Δεκεμβρίου 2023

ΓΙΟΡΤΕΣ ΕΡΩΤΕΥΜΕΝΩΝ

 Γιορτές  ερωτευμένων

20/12/23

Στο σπίτι 

θα λες ψέματα ,

δε σε ξέρω ,

θα απορείς ,

ποιος είναι αυτός

και στους γείτονες 

θα γελάς ,

ποιος είμαι εγώ ;

Κανείς  ,

θα με κοιτάς ,

θα λες   ,

για άλλους  ψέμματα 

φωτιές,

 πως είναι αληθινές

 και θα μιλάς στο δρόμο ;

Αβέβαια για  μένα !

Ίσως ότι με είδες 

σε κάποιες 

παιδικές γιορτές .

Πρόστυχα ,

δεν θα βλέπω 

τα όμορφα μαλλιά σου,

ούτε τα μάτια τα μαύρα 

αγάπης τα δικά σου 

και το κορμί που είναι 

Νεράιδας θεάς ,

σαν μεθυσμένο 

από τα φιλιά 

τα πολλά ερωτικά ,

του πάθους του δικού μας 

τα τόσο τρυφερά !

 Το στόμα ,

και αυτό θα είναι άγνωστο 

σε σένα από εμένα ,

για όλους 

και ας είναι 

η αλήθεια ,

ένα ψέμα 

ακόμα γιατί εσύ 

είσαι σαν κρασί 

που πίνω ,

τι θεϊκό ,

το κορμί σου το γλυκό 

πονάω όταν αφήνω .

Κάθε φορά,

 το δικό σου σώμα ,

πίνω ατελείωτα

κι ας είναι μεθυσμένες ,

οι σταγόνες του ιδρώτα μου 

ακόμα ;

Επάνω σου 

κάθε βράδυ ,

κάνω βόλτες ,

όταν με κερνάς,

του έρωτα το χάδι 

και κρυφοχαμογελάς!

Θα λες σε όλους φέτος 

τα Χριστούγεννα αυτά ,

ότι είμαστε δύο άγνωστοι ,

πως δε με ξέρεις ,

απλά,

 θα αδιαφορείς 

 ειλικρινά ;

‘Ετσι εσύ μικρό μου 

χαμόγελο γιορτινό ,

που με  τον πόθο 

χορεύεις 

και πίνεις ότι εγώ ,

στη γειτονιά θα λες 

ποιος είναι αυτός 

που περνά

και ας με κοιτάζεις,

 επίμονα ,

τόσο ερωτικά !

Χαμογέλα λοιπόν ,

και νοιώσε

 ετούτες τις γιορτές ,

χρόνια πολλά να έχεις 

με θες , ή δε με θες !

Εμείς και φέτος για όλους

 τα Χριστούγεννα αυτά ,

θα είμαστε δύο άγνωστοι 

όπως θέλεις στην χαρά ,

μα ερωτευμένοι τόσο

 στην αλήθεια 

αγγελικό μωρό ,

γιορτινά μοναδικό

δικό μου.

Ω πόσο σ αγαπώ … 

ΠΟΙΗΣΗ 

ΣΩΤΗΡΗΣ ΣΠΗΛΙΩΤΗΣ

ΕΡΓΟ

Spiros Katsikis


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Μ ΕΝΑ ΖΕΙΜΠΕΚΙΚΟ

Μ ΕΝΑ ΖΕΙΜΠΕΚΙΚΟ 31/12/2023 Σκευτηκα να υποδεχτούμε, με χαρά το νέο χρόνο , όλοι μαζί και να χορεύει ο ποιητής , για τα τόσα παιδέματα που...